Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

toetsenist zoekt muzikanten omgeving Harderwijk

  • Paddy

    Toetsenist, accordeon, trekzak en piano zoekt mede muzikanten om het Ierse repertoire ( jigs en reels) te spelen. Maar die ook niet vies zijn van het populaire Ierse genre, dus de zg. meezingers. Het gaat mij meer om het samen muziek maken dan om optredens. Al hoewel dat natuurlijk wel leuk is. Paddy

  • Gerwin ten Hove

    Hallo Paddy,

    Ben je al voorzien?

    Wij zijn Mind the Gap uit Harderwijk en zijn volgens mij hard op zoek naar jou.

    We hebben 20 eigen nummers (nederlandstaglige pop rock) op de plank liggen en willen er nog wat nummers bij maken.

    Daar passen jouw Ierse invloeden m.i. heeeel goed bij.

    We repeteren elke donderdagavond bij één van onze bandleden thuis (binnenstad Harderwijk).

    Kom eens langs om te jammen, proberen, biertje te drinken en misschien wordt het wat?

    Kijk even op youtube en zoek op wim 3499 en bekijk de clip strokel open. Dan heb je een idee van ons kunnen.

    Groet Gerwin ten Hove

    0341-418370

    ghove@tiscali.nl

  • Anita

    Hallo Paddy,

    Ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik ben zangeres in een pop- coverband en wij zoeken een toetsenist. Iets heel anders dan wat jij zoekt, maar niet geschoten is altijd mis, zeg ik maar zo. Voor een indruk zou je eens kunnen kijken op www.perfect-day.hyves.nl of op youtube zoekterm : Perfect Day Harderwijk. We oefenen wekelijks op woensdagavond.

    Gr Anita

  • May

    Hallo Paddy

    Ondanks dat de advertentie inmiddels al 2 jaar oud is, en ik niet weet of jullie al voorzien zijn, of nog van plan zijn door te gaan met de band, hier graag mijn reactie.

    Op dit moment zit ik bij een Iers koor alwaar ik gitaar speel en de 2e stem zing, Ik woon in Nunspeet

    Ik ben al aardig op leeftijd oftewel een old timer.

    Mochten jullie nog niet voorzien zijn, mocht ik willen weten, aan welke voorwaarden moet worden voldaan.

    Gr May