Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tenor Banjo lessen aangeboden

  • Sjoerd van Ravenzwaaij

    Hallo,

    Via deze weg wil ik les aanbieden op de tenor banjo. Ik ben Sjoerd, 21 jaar (dus inderdaad nog vrij jong) en speel al zo'n 8 jaar de tenor banjo (GDAE) en sinds een jaar geef ik hier ook les in. Wat ik aanbied zijn lessen voor beginners en gevorderden, en natuurlijk is alles aan te passen aan persoonlijke smaak en stijl. Lessen zijn wekelijks of twee-wekelijks te volgen bij uzelf thuis. Heeft u interresse in dit aanbod of wilt u meer informatie, dan kunt u mailen naar bovenstaand e-mail adres.

    Met vriendelijke groet,

    Sjoerd van Ravenzwaaij

  • Frans van Elderen

    Beste Sjoerd,

    Ik ben geïnteresseerd in tenorbanjoles en woon in Eindhoven. Kan je me wat laten weten?

    Vr. groet,

    Frans van Elderen

  • Roel Naber

    Ik ben geïteresseerd in tenorbanjoles. Ik woon in Aalsmeer. Graag info over de mogelijkheden en kosten.

    Met vriendelijke groet

    Roel Naber

  • Hans Vosgezang

    Ook ik ben geïnteresseerd.. en woon in Beverwijk. Vraag me af wat de kosten zijn en waar of je ergens in de buurt woont, want ben afhankelijk van het OV.

  • Sjoerd van Ravenzwaaij

    Beste Frans, Roel en Hans,

    Door een fout in de website van Folkforum zie ik nu pas (via een google-search) dat jullie hebben gereageerd op mijn advertentie. Die van Hans is wel doorgekomen (op de een of andere manier) en met hem heb ik contact gehad.

    Mochten jullie nog interesse hebben in tenor-banjo les, zou ik willen voorstellen dat jullie contact met mij opnemen via mijn persoonlijke email (banjosjoerd@hotmail.com).

    Mogelijkheden zijn er genoeg.

    Tevens ben ik mobiel bereikbaar op:

    06-43239026

    Nogmaals mijn excuses voor deze late reactie, met vriendelijke groet,

    Sjoerd

  • daan van beurden

    Beste Sjoerd,

    Ik ben net met pensioen en heb al tijden een banjo in huis (zes snarig) en zou daar graag op willen leren spelen. Ik woon in Zeist. Wat kan je me aanbieden?

    groet Daan

  • sjoerd van ravenzwaaij

    Hallo Daan,

    De gitaarbanjo (6snarig) is standaard gestemd als een gitaar (vandaar de naam) en werd vroeger vooral gebruikt als jazz instrument.

    Ik kan u lessen aanbieden op het instrument. Het beste kunt u mij mailen op banjosjoerd@hotmail.com, dan geef ik u meer informatie.

    Wat voor muziek wilt u erop kunnen spelen?

    Heeft u eerder een instrument bespeelt?

    Met vriendelijke groet,

    Sjoerd van Ravenzwaaij

  • John Cameron-Webb

    Hoi Sjoerd,

    Ik speel al lang tenor banjo (en mandolin) maar ik be eigenlijk gitaar-zanger.

    Ik zoek iemand die mij kan helpen met de techniek van mijn rechter hand want ik denk dat ik te stijf of te strak speel…Ik speel niet soepel genoeg om triplets (met overtuiging) te kunnen spelen.

    Kan jij wat lessen aanbieden? voor welke prijs en dus, woon je in mijn buurt, Almere?

    Vr. Groet,

    John

  • Sjoerd van Ravenzwaaij

    Hallo John,

    Ik kan je een aantal lessen aanbieden. De kosten zijn €25,- per uur, of €15,- per half uur.

    Almere komt goed uit, ik geef les in Almere (de Waterwijk, Almere Stad).

    Het beste kun je mij even een email sturen op banjosjoerd@hotmail.com, dan spreken we wat af.

    Vriendelijke groet,

    Sjoerd

  • Ben Loos

    Hoi Sjoerd, graag wil ik wat informatie over tenor banjo lessen ,ik ben een beginner en heb nog geen banjo wil ook graag informatie wat ik het beste kan kopen,ikwoon in Heerhugowaard