Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

folkpunk

  • Sas.

    zijn hier nog liefhebbers van folkpunk?

    en hebben jullie nog aanraders (naast The Real McKenzies, Blood or Whiskey, Neck, Flogging Molly, Dropkick Murphys, The Sods, The Pubcrawlers etc.)?

  • wilko

    ik mis eigenlijk de godfather van de punkfolk namelijk shane macgowan met tegenwoordig zijn popes maar ik neem aan dat je die toch echt wel ken verder weet ik ook niet zo heel veel bands die die muziek maken ik hoop eigenlijk dat je veel reacties krijg aangezien ik daar ook wel wat van op kan steken welke band ik wel zeer de moeite waard vind om te beluisteren (wel niet zo heel extreem maar toch) is: the whisky priests.

  • Sas.

    the pogues zijn godfathers ja =D Shane vind ik iets minder, sinds ie niet kwam opdagen bij een optreden en liever op zijn hotelkamer bleef dronken te zijn

    Een ex-member van The Popes speelt trouwens in Neck, erg toffe band uit London

    Ze spelen 25 maart in de Melkweg en 26 maart op Paaspop in Schijndel =D

    (ff reclame maken :P koopt uw tshirts bij mij :P)

  • wilko

    dan heb je wel pech gehad met shane ik heb hem al 3 keer zien optreden twee keer Amsterdam en een keer Utrecht en ok hij komt wat later maar alle keren was hij er wel en voor zijn doen redelijk helder dus alle nummers zelf “gezongen”

    ik ben overigens bang dat ik toch wel in schijndel zal zijn ja alleen al om de goede bezetting op de zondag ik ben er dan alleen nog niet van overtuigt dat ik ook op de zaterdag heen moet dus doe je best om dat te proberen.

  • Sas.

    haha, ik vind het zelf echt veel te duur om heen te gaan, dus ik ben blij dat ik geen entree hoef te betalen =)

    Op de website van neck (www.neck-neck.freeserve.co.uk) kun je wat stukjes muziek downloaden. En anders gewoon de 25e komen en jezelf verstoppen in de bandbus ;)

  • wilko

    is er nog een plaatsje vrij dan?

    maar hoe is het geval dat jij de weg naar de toerbus weet

  • Sas.

    een kwestie van veel naar concerten gaan, je charmes in de strijd gooien ;) en heel veel mensen kennen denk ik…

  • wilko

    ja dat gaat als vrouw wel iets makkelijker denk ik behalve bij vele top 40 artiesten want die zijn homo maar daar wil ik niet eens in de bus zitten. en ja vrouwelijke artiesten hebben iets minder de neiging om fans op te pikken

  • Sas.

    mwai, mijn 2 vrienden komen ook overal mee naar binnen eigenlijk, terwijl die man zijn =)

    ik weet niet, de meeste ‘fans’ hebben zoiets van: AAAAH AAH HIJ IS BEROEMD AAAAH HIJ IS ZO TOF HANDTEKENING etc. En zo ben ik niet echt eigenlijk, misschien dat het daardoor komt?

  • wilko

    Ik weet niet of je de berichten nog wel eens lees maar heb gisteren de band filthy nelly gezien en was daarvan erg onder de indruk goede band en nog nederlands ook