Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

draailier

  • zevenster

    dag mensen,

    ik ben op zoek naar een bouwtekening voor een draailier of iemand die me kan vertellen hoe ik er eentje kan bouwen.

    7*

  • fer goosen

    zevenster Schreef:

    ——————————————————-

    > dag mensen,

    > ik ben op zoek naar een bouwtekening voor een

    > draailier of iemand die me kan vertellen hoe ik er

    > eentje kan bouwen.

    > 7*

    Hoi?,

    Ik ben benieuwd of je die tekening ooit nog hebt gevonden?

    Fer

  • Sjoerd van Ravenzwaaij

    Ik heb hier thuis een tekening met gedetaileerde uitleg over de bouw ervan liggen…

  • patrice

    ik geef je een goede tip ik ben zelf ook al jjaren bezich met een eigen ontwerp draailier

    het boek: Muziekinstrumenten zelf maken en bespelen

    van jack botermans, herman dewit en hans goddefroy

    uitgever van holkema & wardorf

    isbn nr:90 269 4213 3 - nugi 443/933

    ik heb veel aan dit boek gehad

    er staat nog veel meer andere dingen in hoe je het maak enz ook een doedelzak b.v

    ik hoop dat je er wat aanheb dit is na mijn weten ook een van de weinige boeken waar echt volledig in uitgelegd staat hoe je er een bouw (in het nederlands dan) zijn veel in duits en tjechies te vinden

  • kees gorter

    Ik ben zelf ook al een tijd op zoek naar goede bouwtekeningen voor een draailier, Mischien kunt u natuurlijk tegen een vergoeding de tekeningen of kopiën aan mij verkopen

    Als u geinterreseerd bent kunt u dan even een mailtje sturen naar keesgorter@hotmail.com

  • kabouter_plons

    Hoi Sjoerd,

    Ik reageer helaas wat laat maar heb je die tekening nog?

    Tnx,

    Fer

  • Maarten Hofman

    Dag allemaal,

    Ik ben ook opzoek naar de bouwtekening van een draailier.

    Kan iemand mij nog helpen?

    Sjoerd?

    Alvast bedankt

    Maarten

    maartenhof@hotmail.com

  • patries

    Goeiedag,

    Ik heb werktekeningen van een draailier die ik van iemand gekregen heb omdat wij een middeleeuwse groep hebben nl “ Zotten, minstreels ende potsenmaekers” we hebben ook de draailiergekregen die helaas niet helemaal afgebouwd is. Ik schenk je graag de mogelijkheid om de werktekeningen te copieeer. Je kunt me bellen op 06 27515145 smssen is ook mogelijk

    de groetjes en tot hoors, Patries

  • Nicky Zelle

    Heeft iemand voor mij bouwtekeningen en/of een draailier te koop (niet te duur ivbm uitkering)

    Ik ben inmiddels al een paar jaar op zoek naar een voor mij betaalbaar instrument.

    mvg Nicky

  • Harald

    Hallo,

    Ik heb nog een draailier te koop liggen.

    Neem gerust contact met me op voor verdere afspraken.

    Grtz

    Harald