Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Muzikanten en zangers in Friesland!

  • Edgar

    Hoi

    Ik woon in Sneek en wil graag een Ierse Folkband oprichten. Ik speel gitaar, banjo en mandoline en ik zing ook. Ik speel al in een Ierse folkband, maar wil er nog wat naast doen. Laat het maar horen als je intresse hebt. Gewoon lekker spelen en optreden en plezier maken.

  • pieter jan

    hey kerel wij zoeken nog een zanger voor 3 mei. In de voetbalkantine van renado in st nicolaasga als je intresse hebt hoor ik het graag.06 51961727

  • Hieke de Groot

    Hallo,

    Misschien vindt je het leuk om met een workshop in Hindeloopen met verschillende instrumenten mee te doen?

    De dag wordt op 27 maart gegeven door Frans Tromp die al zeker 20 jaar les geeft in volksmuziek.

    Ik speel zelf trekharmonika en engelse concertina.

    Mocht je het leuk vinden dan stuur je me maar een mailtje en dan stuur ik jou in een bijlage de informatie voor die dag.

    Vriendelijke groet- Hieke de Groot

  • Egbertien van Langeveld

    Hoi!

    Ik woon in Drachten en ben op zoek naar medemuzikanten in Friesland.

    Mijn hart ligt bij Ierse, Schotse en Engelse folk. Op de volgende website kun je de groep zien/horen waar ik in zing: www.clachan.nl

    Dan weet je wat ik leuk vind en of het eventueel past bij wat jij zoekt.

    De bandleden van Clachan, wonen in Utrecht en ik wilde zo graag mensen in de buurt om regelmatig muziek mee te maken.

    Groetjes van Egbertien

  • stephanie

    Hallo Egbertien,

    Ik ben de vriendin van ronald (cafe marktzicht drachten) Ik zie toevallig je bericht staan en reageer bij deze even terug.

    Ik weet niet of je op de mailinglijst van de sessies staat, maar woe. 18 aug. a.s. wordt er weer een sessieavond in marktzicht gehouden. Ik stuur elke 2 week een mailing hierover de deur uit, mocht je het op prijs stellen dit ook te willen ontvangen dan voeg ik je graag toe aan de lijst. Wil je mij dan een berichtje terug sturen zodat ik je mailadrea heb?

    Ik speel zelf wat thinwistle en bodran, heb les van annemarie (fling)

    Misschien tot weerzien bij de sessies

    Vriendelijke groet,

    Stephanie

  • Peter van den Berg

    Hoi Egbertien, mijn naam zegt je misschien weinig maar we kennen elkaar wel.

    Ook nog uit de tijd dat je met WHO KNOWS speelde en zong. Wij, Jantsje de Graaf en ik, wilden

    je wel weer eens live beluisteren maar weten niet waar en wanneer. Tevens zouden we graag

    nog een van de WHO KNOWS cds die we hebben vervangen voor een nieuwe, indien nog te koop.

    Hopelijk krijg je dit bericht en horen graag van je terug. Je kunt me ook bereiken op

    0621443986.

    Groetjes van Peter en Jantsje