Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zangeres zoekt band

  • marion captein

    Ik zoek een folkband Iers, Engels, Nederlands)in de regio Leiden.

    Of zijn die er niet meer??????

  • Bert Schuur

    Hallo Marion;

    Ik ben ook op zoek naar een folkband, of om daarin mee te spelen of om zelf op te richten. Ik woon sinds kort in de omgeving van Utrecht. Speel o.a. gitaar, mandoline en banjo en soms zing ik nog wel eens een tweede ( brom) stem mee. Ik wil wel weer iets nieuw beginnen en heb de nodige muzikale ervaringen.

    Ideetje? Mail mij even, ook als je niet geinteresseerd bent.

    Met vr. gr,

    Bert.

  • Bert Schuur

    Hallo Marion:

    Enige tijd geleden heb ik gemaild op deze site. Ik heb niets meer van je gehoord.

    Mocht je alsnog geïntersseerd zijn mail mij dan even.

    Groetjes en alvast bedankt.

    Bert.

  • Marco v d Els

    Jawel Nancy Whiskey uit omgeving Twente (over 3maanden www.nancywhiskey.nl of .com).marion captein schreef:

    >

    > Ik zoek een folkband Iers, Engels, Nederlands)in de regio

    > Leiden.

    > Of zijn die er niet meer??????

  • marion captein

    Hoi Bert, Sorry dat ik nooit gereageerd heb, ik was helemaal vergeten ooit weer op deze site te kijken. Zing nog steeds grag maar mijn eigen gitaarspel is te beperkt op den duur en ik zou graag met anderen willen spelen. Nog steeds interesse?

    Misschien kunnen we ooit es afspreken ofzo, Leiden en Utrecht liggen niet zo ver van elkaar. Wat speel je zelf en wat is je favoriete muziek?

    Groeten

    Marion Captein