Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

muzikanten gezocht voor Ierse/Keltische folk

  • barfje

    Hoi,

    Ik zoek mensen (boven 25j ), regio Rotterdam-Den Haag, die het leuk vinden om af en toe samen Ierse/Keltische muziek te maken. Meezingers als Wild Rover, maar ook Reels, Jigs, Hornpipes. Ik geef binnenkort een feestje met Ierse dans en het lijkt me leuk om met een groepje de muziek hiervoor te verzorgen. Diverse instrumenten zijn mogelijk: viool, tin whistle, bodhran, dwarsfluit, blokfluit, gitaar, cajon, djembé.

    Zelf ben ik dertiger en doe ik wat met gitaar,bodhran, djembé, zang

    groetjes

  • josien

    Hoi,

    Ik reageer op een advertentie van jou van jaren geleden waarin je mensen zoekt om samen Ierse/Keltische folkmuziek te maken.

    Ik zing zelf graag Ierse ballads en speel tinwhistle. Ik zit in een bandje met mensen uit Gouda en omgeving en wij zoeken nog iemand die Bodhran kan spelen en/of andere instrumenten. Wij zijn gewoon hobbyisten hoor. Misschien lijkt je het wat om eens te komen kijken? We repeteren op de maandagavond.

    Heb je destijds mensen gevonden om mee te musiceren? Zo ja, doe je dat nog steeds?

    Bel of mail mij als je interesse hebt. (ik geef ook elke maand een folksessie bij mij thuis)

    groetjes, Josien uit Gouda (josien6@gmail.com)

  • Rianne

    Hallo,

    Ik ben voor mijn zoon van 13 op zoek naar iemand die hem les wil geven op tin whistles. Hij heeft een aantal jaar dwarsfluitervaring en wil graag verder met de ierse fluiten, maar we kunnen geen muziekdocent vinden. Weet u misschien iemand? Er staan op muzikanten in je stad wel twee mensen maar ik kom niet achter hun namen.

    Ik hoop op een reactie.

    Groet, Rianne