Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

muzikanten gezocht

  • sandra

    Hallo folkgasten,

    Al een tijdje op zoek naar creatieve veelzijdige muzikanten. Je hoeft niet op hoog niveau te spelen.Wat volgens mij wel handig is, dat je kunt improviseren. Heb veel in zangkoortjes gezongen; sopraan en altstem. Daarnaast heb ik toetsen en basgitaar gespeeld.inpiratie: garmarna, gjallarhorn, the warsaw village band. Het zou fijn zijn als je in amsterdam of omgeving woont. Al een tijd geleden dat ik muziek gemaakt heb, dus het word hoogste tijd..

    tot mails

  • Driek

    Hallo Sandra,

    Ik zoek ook mensen met wie ik (met name) folk getinte songs kan spelen en zingen. Daarbij denk ik dan aan ierse, schotse, amerikaanse singer/songwiter songs of traditionnals.Vandaar dat ik reageer op jouw oproep. Kun je wat meer vertellen over hoe jij toetsen/bas speelt. Speel je accordeon? Wat is voor jou omgeving Amsterda? Ik woo in Utrecht. maar ik heb een auto en 1 keer per wkke reizen voor mijn hobby is voor mij geen probleem.

    Mocht je interesse hebben reageer dan. Mocht er ieamnd anders zijn die hieop wil reageren, please be my guest.sandra schreef:

    >

    > Hallo folkgasten,

    >

    > Al een tijdje op zoek naar creatieve veelzijdige muzikanten.

    > Je hoeft niet op hoog niveau te spelen.Wat volgens mij wel

    > handig is, dat je kunt improviseren. Heb veel in

    > zangkoortjes gezongen; sopraan en altstem. Daarnaast heb ik

    > toetsen en basgitaar gespeeld.inpiratie: garmarna,

    > gjallarhorn, the warsaw village band. Het zou fijn zijn als

    > je in amsterdam of omgeving woont. Al een tijd geleden dat ik

    > muziek gemaakt heb, dus het word hoogste tijd..

    >

    > tot mails

  • josien

    Hallo Sandra,

    Ik kwam op de folkstartpagina een advertentie van jou uit 2005 tegen waarin je mensen zocht om mee te musiceren.

    Zelf zing ik graag Ierse folkballads, liefst meerstemmig en ik speel tinwhistle.

    Ik houd overigens ook van popsongs en cabaretliedjes.

    Ben je op het moment nog bezig om muziek te maken en lijkt het je leuk om eens contact te hebben, mail me dan: josien6@gmail.com

    groetjes, Josien uit Gouda