Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wolverlei

  • Jan van Deursen

    Ik ben dringend op zoek naar iemand die beschikt over de twee lp's van de Nederlandse folkband Wolverlei en die ze voor mij op cd zou willen zetten. De groep was actief eind jaren zeventig, begin jaren tachtig. Het gaat om twee prachtige albums die volgens mij nog steeds niet op cd zijn verschenen. ‘Wolverlei’ en ‘Wind Tegen’. Was dat wel het geval, dan zou ik ze onmiddellijk gaan kopen. Zelf heb ik alleen maar een aftandse cassette met ‘Wind Tegen’ erop. Wie, o wie?

    Groet,

    Jan van Deursen

  • Paul

    Beste Jan,

    Een vriend van mij heeft beide LP's. Ik hoop dat ze nog in goede conditie zijn.

    Verder ben ik het met je eens dat het prachtige albums zijn. Zo zijn er nog meer juweeltjes uit die tijd zoals “Wargaren” “Tail Toddle” “Sun Down” welke eveneens helaas nooit op CD zijn gezet.

    Paul Kemp

  • Marc

    Hoi Jan,

    Ik heb beide albums thuis. Jouw oproep geeft me wellicht de incentive om ze eindelijk eens op cd te zetten. Als je me je adres mailt, stuur ik je die cd's wel op.

    Groeten

  • rita

    Ik heb ze allebei, niet superbeste staat, maar de moeite waard om te proberen.

    Rita

  • Frans van Aarnhem

    Beste Jan

    Sinds een kleine twee weken bevind ik mij op internet.

    Als volksmuziek liefhebber gaat er een wereld voor mij open!

    Met het bladeren van deze site kwam ik jouw oproep tegen met de reakties.

    'Een brutaal mens heeft de halve wereld', ik kies voor de andere helft ‘een bescheiden men heeft de halve wereld’!

    Ik ben in het bezit van een ‘kraakbandje’ van Wolverei.

    Zou het tot de mogelijkheden behoren dat een een kopie kan krijgen van de cd's?

    Het zou mij méér dan welkom zijn.

    De onkosten worden uiteraard vergoed. Maar eventtueel kan ik als ‘tegenprestietie’ cd's voor jou ‘branden’.

    Hopelijk hoor ik het een en ander terug.

    Met vriendelijke groet,

    Frans van Aarnhem

  • annelies van der poel

    Hoi,

    Ik weet niet van wanneer dit verzoek is en of je de lp's al hebt gevonden, anders heb ik ze alletwee.

    groetjes Annelies van der Poel

  • Sjoerd van Ravenzwaaij

    Hallo Jan,

    Ik las je post net pas.

    Ik heb beide lp's thuis. Tevens heb ik ze allebei op cd staan, waarvan 1 zelfs compleet gerremasterd.

    Mocht je willen.

    Vriendelijke groet,

    Sjoerd

  • Mathijs

    Beste,

    Via de webshop www.igetit.nl heb ik het een en ander aan folk kunnen bestellen.

    Misschien wel even het kijken waard..

    Gr,

    Mathijs